Geen Golden Gate brug - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu Geen Golden Gate brug - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

Geen Golden Gate brug

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

09 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Prachtig weer, maar desondanks geen Golden Gate Brug te zien. De auto stond duur geparkeerd, dus die hebben we vandaag lekker laten staan. Het oorspronkelijke plan was om met een fiets ver de Golden Gaten Bridge te fietsen, maar dat zou betekenen dat we daar in de dichte mist hadden gezeten. Daarom was de keuze snel gemaakt, te voet richting de brug tot de rand van de mist. De hele kustlijn hebben we gelopen, gekeken naar zeilwedstrijden, maar met bootjes die eigenlijk geen bootjes zijn. Vanmiddag was het de tijd voor het grotere werk. Sponsor als Oracle, Luis Vuiton, Nespresso en Red Bull stonden blijkbaar garant voor de poen. Heerlijk zo' n 4 1/2 uur op sjouw geweest in de zon met wind. En vanavond, toen zat alles dicht met zeedamp, geen bruggen, geen Alcratraz, geen heuvels te zien. Maar onze kamer moet nog steeds worden gekoeld met airco, hoe energiebewust zijn we hier...