Klamath Falls de stad zonder falls - Reisverslag uit Klamath Falls, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu Klamath Falls de stad zonder falls - Reisverslag uit Klamath Falls, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

Klamath Falls de stad zonder falls

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

07 September 2013 | Verenigde Staten, Klamath Falls

Vandaag lekker een dagje niksen tussendoor. We zijn wel even wezen shoppen, maar hebben alleen voor John de cd's van de Zac Brown Band kunnen vinden. Bij het zoeken naar een geschikte winkel bleek dat de band eind september in Klamath Falls optreedt.

Morgen gaan we naar Lassen Vulcanic NP. Daar waren we vier jaar geleden ook al eens, maar toen ging het park open op de dag dat wij daar kwamen. Toen bleek dat ze net klaar waren met het sneeuwvrij maken van de weg door het park en dat alle wandelroutes nog gesloten waren. Dat is nu zeker niet het geval. Het is daar nu zo'n 80 Fahrenheit (ruim 26 graden Celsius)

In de lodge waar we overnachten is naar alle waarschijnlijkheid geen WiFi dus we melden ons weer in San Francisco.

Vandaag hebben we nog wel het toppunt van decadentie gezien: een camper van zeker 10 meter lang met als aanhanger een garage om de auto in te vervoeren. In Amerika kan dat allemaal en de parkeerplekken zijn er ook nog op berekend.

• 07 September 2013 - 14:19

Rinie:

Frank van harte gefeliciteerd.Ook namens ma.

• 08 September 2013 - 06:53

Christian En Susan:

Frank, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Groeten van ons allemaal!

• 08 September 2013 - 09:25

Pa En Ma:

Frank, van harte gefeliciteerd en we wensen je nog een heleboel jaren er bij!

• 08 September 2013 - 22:30

Kim:

Haha, leuk verhaal van die 'res' area. Veel mooi weer en verdere weidse landschappen gewenst! doeg, Kim

• 09 September 2013 - 08:26

John:

He Frank, nog van harte he.
    Ik kijk al uit naar jullie terugkomst, maar dat is vooral eigen belang. Ik ben namelijk heel nieuwsgierig naar die cd's.
    Geniet nog maar lekker.