Nog 2 weken - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

17 Augustus 2013 | Nederland, Gouda

Over 2 weken hopen we op Amerikaanse bodem te staan. Waar we 2 jaar geleden zijn geëindigd met onze Amerika reis, starten we nu, Olympic National Park in het Noordwesten van Amerika Toen met een behoorlijke gehavende teen, waardoor ik niet makkelijk meer kon lopen, dus nu beter uitkijken. Maar ook met een opengehaalde teen beleef je avonturen. Toen we in het ziekenhuis zaten te wachten, meende iemand daar Frank te kennen van de Vietnamoorlog....

Eergisteren vast een voorproefje op Schiphol gehad. Op uitnodiging hebben mijn directeur en ik een bezoek gebracht achter de schermen van Schiphol bij de Douane. Ik weet nu wat ik wel en wat ik beter niet mee terug kan nemen uit Amerika. De Delta vlucht van 10.30 uur zag ik ook vertrekken. Lekker even wegdromen, maar toen weer de pas er in om naar de volgende pier te spurten waar weer een interessante vlucht binnenkwam.

Nog twee weken werken en dan... wordt vervolg vanuit Amerika.

  • 28 Augustus 2013 - 13:21

    Rinie:

    prettige vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank en Yolanda

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 24329

Voorgaande reizen:

14 Juni 2017 - 04 Juli 2017

Rondreis vanuit Salt Lake City

31 Augustus 2013 - 13 September 2013

Van Seattle naar Denver

Landen bezocht: