We zijn er! - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

01 September 2013 | Verenigde Staten, Port Angeles

De trein op tijd, het vliegtuig precies volgens schema en nu zitten we in de lodge van Olympic Park. Een heeeele lange dag, maar het valt niet tegen. Het is hier prachtig weer, dus dat was vandaag met de eerste route naar Port Angeles al genieten.

We hebben wel een beetje aan de natuur gedacht. Deze keer geen luxury car, maar een maatje kleiner. Blijft onze gedachte meteen een beetje bij Nederland, want we rijden nu in een Máxima. Wij gaan de komende drie weken dus met een Japanner door Amerika trekken.

En Amerikaans eten: we hebben net een bakje noedels met teriyaki kip met twee plastic vorkjes zitten opeten. Te moe om nog naar een restaurant te gaan. Het zal dus zeker niet laat worden vanavond. Morgen maar verder kijken..

• 01 September 2013 - 15:21

Pa En Ma:

Fijn dat je goed zijn aangekomen. Als de auto te klein is staan hier op de camping nog een paar hele ouwe opknappers! Citroen, Renault daufine, maar je moet er wel wat aan doen. En eten met plastic vorkjes doen we hier ook soms. Veel plezier op jullie trektocht en groeten van ons

• 02 September 2013 - 06:33

Christian En Susan:

Als je nu veel vertraging had gehad, had je nog wat extra budget kunnen hebben!!! Weet er alles van!!!
    Groeten en veel plezier!!