Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen....

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

08 Juni 2017 | Nederland, Gouda

Volgende week vertrekken we weer eens richting Amerika. Gaan we wel of niet, was de vraag. Dit omdat ik had geroepen dat ik niet naar Amerika zou gaan als Trump president zou worden. Maar ja, toch maar op mijn woorden terug gekomen en alles laten reserveren. Waar ik ook blij mee ben is dat we wat extra beenruimte in het vliegtuig hebben geregeld. Hopelijk geeft dat wat meer bewegingsruimte, ook als mijn voorbuurman/vrouw de stoel naar achteren doet. We gaan het allemaal meemaken, inclusief de jetlag. Dat is even afzien, maar ook daar komen we wel weer doorheen. We hebben er zin in. Iedere dag proberen we het blog bij te houden en van een paar foto's te voorzien. Vanaf donderdag 15 juni (of in Nederland vanaf vrijdag 16 juni), kunnen jullie meelezen wat we onderweg allemaal meemaken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank en Yolanda

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 24280

Voorgaande reizen:

14 Juni 2017 - 04 Juli 2017

Rondreis vanuit Salt Lake City

31 Augustus 2013 - 13 September 2013

Van Seattle naar Denver

Landen bezocht: