De cirkel is rond - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu De cirkel is rond - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank en Yolanda - WaarBenJij.nu

De cirkel is rond

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Yolanda

02 Juli 2017 | Verenigde Staten, Salt Lake City

We zijn weer terug in Salt Lake City, de plaats waar onze rondreis begon. De route van Vernal naar Salt lake City was een mooie route. Heel gevarieerd landschap met veel (stuw)meren. Daarom zagen we onderweg ook veel boten en jetskis. Ja die Amerikanen houden wel van watersporten. Vlak voor onze auto dook nog een adelaar (denken tenminste dat het een adelaar was) naar de weg om een dood beestje op te pikken. Bijna was de adelaar zelf de klos, maar het ging gelukkig ook nu weer net goed.
De temperatuur liep gestaag op. We gingen weg met 20 graden en stapten hier uit met 35 graden. Dan valt die warmte als een deken over je heen. We zijn toch nog even gaan kijken bij de mormonenkerk of tempel. Is helemaal ommuurd en voorzien van camerabewaking. En dat voor een kerk.
Op dat kleine stukje lopen van zo'n kilometer zijn we meerdere zwervers tegengekomen. We zitten beslist niet in een achterbuurt, maar je wordt dan wel geconfronteerd met stadse problemen.
Morgen naar huis en dan zit het erop.

• 03 Juli 2017 - 22:12

Ma:

Laatste uurtjes in Amerika, na het laatste park reden jullie steeds meer naar de bewoonde wereld. Zijn jullie niet in de Mormonentempel geweest om je naam te zoeken? Schijnt dat ze zo'n beetje alle familienamen op fiches hebben.
    Vandaag sleutels nieuwe huis, allemaal goed gegaan. Dus we kunnen aan de slag. Bovenal wens ik jullie een hele goede thuisreis en we spreken elkaar gauw.
    Groeten, ma

• 04 Juli 2017 - 19:04

Riekje En Martien:

Nou, jullie zijn vast weer terug. terugkijken op een mooie reis. Inspireert ons weer voor een volgende vakantie over een jaar of 3.

Hartelijke groet,

Martien